Nasza kadra
Szkoła dźwięków VOC to przede wszystkim wysoce wyspecjalizowana kadra, która w rzetelny sposób przekazuje zdobytą podczas dotychczasowej praktyki oraz wielu lat nauki na renomowanych polskich uczelniach muzycznych wiedzę i umiejętności, dbając przy tym o miłą i bezstresową atmosferę.
Kadra specjalistów Szkoły Dźwięków VOC zapewnia pomaga wydobyć potencjał muzyczny u dzieci i młodzieży, a także posiada odpowiednie kompetencje do nauki oraz ćwiczenia umiejętności u osób dorosłych. Wśród pedagogów znajdują się osoby posiadające zawodowe kwalifikacje oraz cechy osobowości pozwalające na prowadzenie nauki. Zespół instruktorów gry na instrumentach i śpiew, wokalistów, dyrygentów, instrumentalistów, jak też producentów muzycznych pozwala na pracę nad zdolnościami muzycznymi uczniów w różnych aspektach.
W naszej kadrze nie ma przypadkowych osób. Każdy członek zespołu pedagogów sprawia, że nasza Szkoły Dźwięków VOC zapewnia kompletną opiekę nad kursantami. Jednocześnie są to osoby pełne pasji, które potrafią swoim zaangażowaniem zarazić uczestników zajęć.

Dorota Hermanowicz - Kozłowska
Pomysłodawczyni i założycielka Szkoły Dźwięków VOC. Trener wokalny, instruktor śpiewu i emisji głosu, dyrygentka, logopeda.
Od dziecka związana z muzyką – już od 6. roku życia występowała w zespołach wokalnych i wokalno–tanecznych. Ukończyła I i II stopień Państwowej Szkoły Muzycznej w Białymstoku w klasie oboju. Jest absolwentką Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku (wokalistyka jazzowa) oraz Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy (prowadzenie zespołów jazzowych i muzyki rozrywkowej). Wiedzę z zakresu logopedii, dykcji i mowy zawodowej zdobyła na Podyplomowych Studiach Logopedycznych Uniwersytetu w Białymstoku.
Nieustannie rozwija swoje kompetencje, uczestnicząc w kursach i warsztatach, m.in. organizowanych przez Stowarzyszenie Wokalistów MIX oraz Magdę Sekułę-Lemberger, doskonaląc warsztat metodą Physiological Voice Training dr Huberta Noè i Flow Phonation. W latach 2023–2025 pogłębiała wiedzę, należąc do zamkniętej grupy szkoleniowej dr Huberta Noè, jednego z czołowych specjalistów w nauce o głosie.
Pracuje z wokalistami, aktorami, osobami zawodowo związanymi z muzyką i głosem, a także z amatorami i dziećmi. W swojej pracy zawsze widzi przede wszystkim człowieka, a głos traktuje jako jego naturalny wyraz. W oparciu o zasady poprawnej emisji pomaga rozwijać głos w sposób zdrowy, swobodny i świadomy. Współpracuje przy tym m.in. z fizjoterapeutami i foniatrami, dbając o kompleksowe i bezpieczne podejście do rozwoju głosu.
Jest laureatką festiwali i konkursów wokalnych, m.in. Festiwalu Piosenki Literackiej im. Łucji Prus, Międzynarodowego Festiwalu Młodych Talentów Malwy, Festiwalu Młodych Talentów Niemen Non Stop oraz programów telewizyjnych. W 2014 roku otrzymała Stypendium Artystyczne Prezydenta Miasta Białegostoku dla Twórców Profesjonalnych, w ramach którego nagrała i wydała płytę Jazzowanki dla dzieci.
Prowadzi zajęcia z emisji głosu, pracy z oddechem, dykcji, relaksacji głosu i interpretacji piosenki, opierając się na praktycznym i holistycznym podejściu do głosu.
Prywatnie – szczęśliwa żona i mama dwóch córek.

Maria Orzechowska
Od zawsze marzyła o pracy nauczyciela. Prowadzi zajęcia z nauki gry na pianinie oraz emisji głosu.
Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. I.J. Paderewskiego w Białymstoku (klasa skrzypiec), Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina w Warszawie, Filii w Białymstoku (edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej, specjalność prowadzenie zespołów muzycznych) oraz Uniwersytetu w Białymstoku (prawo). Obecnie studentka edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej, specjalność rytmika.
Uczyła się emisji głosu u mgr Przemysława Kummera oraz dr hab. Ewy Rafałko. Współpracowała m.in. z Fundacją Muzyczną Tutturu, zespołem Mała Pacowa Orkiestra oraz z Ełcką Orkiestrą Kameralną. Prowadziła zespoły wokalne i chóry, a w pracy dydaktycznej koncentruje się na rozwijaniu zdolności muzycznych najmłodszych, bazując na metodach E. Gordona i E.J. Dalcroze’a.
Jako chórzystka Chopin University Singers wzięła udział w nagraniu płyty Waiting for the Light.
Obszarem jej zainteresowań i badań naukowych jest muzyka z gier komputerowych. Hobbystycznie prowadzi kanał na YouTubie. Jest autorką tomiku wierszy Moje Małe Rozterki (2017).

Bartosz Niedźwiecki
Gitarzysta, producent muzyczny, autor, pedagog, multiinstrumentalista.
Na swoim koncie ma kilkadziesiąt wyprodukowanych i napisanych utworów, które znalazły się na albumach, epkach i singlach artystów z całej Polski. utwory te są emitowane w ogólnopolskich stacjach radiowych i dostępne serwisach streamingowych. Jest laureatem konkursu Skoda Auto Music, zwycięzcą konkursu 2track REWORK dla wytwórni NEXTPOP i uczestnikiem międzynarodowego Songwriting Camp organizowanego przez ZAIKS.
Od wielu lat działa pod szyldem Overdriven, twórca zespołu Overdriven Group. Inspiruje się muzyką głównie post-rockową i jazzową, nie zapominając o klasyce rocka. W grze na gitarze stawia na swobodę gry, wszechstronność, harmonię oraz eksperymentalne, przestrzenne brzmienia.

Natalia Kendra
Śpiew, emisja głosu
Od najmłodszych lat związana z muzyką, tańcem i śpiewem, co jest do dziś jej pasją. Ukończyła I st. Państwowej Szkoły Muzycznej w Olecku na fortepianie. Ukończyła Policealne Studium Wokalno- Aktorskie w Białymstoku i w 2020 roku uzyskała tytuł aktora scen muzycznych, gdzie wokalnie prowadził ją Przemysław Kummer. Aktualnie jest studentką Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, Filii w Białymstoku.

Sylwia Zimnoch
Certyfikowany instruktor rytmiki oraz logorytmiki
Z wykształcenia pedagog. Absolwentka Pedagogiki o specjalności Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna przy Uniwersytecie w Białymstoku na Wydziale Nauk o Edukacji. Na co dzień nauczyciel wychowania przedszkolnego. Swoją wiedzę w zakresie edukacji muzycznej poszerza także na licznych kursach, warsztatach i szkoleniach, m.in. „Muzyka klasyczna w pracy z dziećmi” 2024 r. „Muzykoterapia w pracy z grupą (…)” 2022 r., „Jak teatr i improwizacja rozwijają dzieci i młodzież” 2020 r. i wiele innych. Na zajęciach łączy naukę z zabawą, dzięki czemu dzieci rozwijają wrażliwość muzyczną w przyjaznej i radosnej atmosferze.

Monika Hajduczenia
Muzyka i praca z dziećmi to jej największe pasje, dlatego uwielbia je ze sobą łączyć.
Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina w Warszawie Filia w Białymstoku. Aktualnie pracuje jako nauczyciel muzyki i rytmiki, trener wokalny oraz nauczyciel gry na pianinie. Przygotowuje również najmłodszych do egzaminów wstępnych Szkoły Muzycznej I stopnia.
Swoje doświadczenie poszerza na warsztatach i kursach, m.in. warsztat chóralny z Eriksem Esenvaldsem, warsztat o stawach skroniowo-żuchwowych dla wokalistów.
W pracy nad głosem zwraca szczególną uwagę na naturalne, swobodne brzmienie i dykcję.

Gabriela Górska
Śpiew, emisja głosu, zajęcia grupowe
Pasjonatka muzyki i głosu, ze sceną związana od najmłodszych lat. Ukończyła Niepubliczna Szkołę Estradowa I i II st. w Białymstoku. Absolwentka Akademii Muzycznej w Łodzi, specjalność wokalistyka estradowa. Swoje umiejętności i wiedzę stale poszerza uczestnicząc w różnych warsztatach i projektach m.in. w Szkole Filmowej w Łodzi, warsztaty jazzowe w Chodzieży, warsztaty musicalowe z Teatrem Buffo, gospel z Brianem Fentress’em.
Certyfikowany wychowawca kolonijny.
W swoim rozwoju muzycznym łączy wiedzę o “scenie” jak i o tym “co się za nią kryje”. Absolwentka Akademii Menadżerów Muzycznych, studentka kierunku Nowe Media i PR na Uniwersytecie VIZJA. Od 2024 r. Stage Manager na East Eclipse Rock Festival w Białymstoku.
Łączy doświadczenie wokalne, muzyczne i sceniczne ze znajomością branży, aby skutecznie wspierać młodych artystów na ich drodze twórczego rozwoju.

Katarzyna Olechno
Certyfikowana Professional Vocal Coach i muzykoterapeutka. Trenerka wokalna, instruktorka śpiewu i emisji głosu.
Alicja Bączyk
Alicja ukończyła studia licencjackie na Akademii Muzycznej w Łodzi na kierunku wokalistyka estradowa. Muzyka towarzyszy jej od zawsze – to nie tylko pasja, ale też sposób na wyrażanie siebie i budowanie relacji z innymi.
Obecnie poszerza swoje kompetencje, studiując logopedię ogólną i kliniczną na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Wierzy, że połączenie wiedzy muzycznej i logopedycznej pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy głosu i skuteczniej wspierać innych – zarówno w rozwoju wokalnym, jak i w pracy nad poprawną emisją i dykcją.
Alicja od zawsze marzyła o tym, by dzielić się swoją pasją, wiedzą i doświadczeniem. Uwielbia pomagać w odkrywaniu radości ze śpiewania i rozwijać u innych muzyczny potencjał.